Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 [RP] Ambassade du Principat de catalunya

Aller en bas 
+15
Esclandres
Cromwell
Leamance
Cameliane
Bigmamma_fwi
Precye
Rgmax
Meliandulys
luc la misère
John Edward
iZaac
Arangil
Neo
SembreEnDevant
Trencacors
19 participants
Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 11 Sep - 1:11

Après un long voyage, ce pays a semblé précieux aux Ambassadeurs, en entrant par la grande porte, en se présentant :

Nous depuis le Principat de Catalunya, nous voulions maintenir une réunion avec le préposé de l'ambassade de votre royaume, ici nous montrons nos lettres de créance:

Citation :



[RP] Ambassade du Principat de catalunya B8qz6

Le Principat de Catalogne, il reconnaît à:


-Neo de Rodena, Varvassor de Foixà
-Arangil de Gormaz et Trencacors de Vilaplana, Ducs de Híjar, Marquises de Lleida, Comtes de Besalú et Albarracín, Barons de Meure de Rubielos


Comme grands représentés de l’équipement de Diplomatie de notre Principat, et en qualité d’ambassadeurs et porte-parole et la République de Geneve.

Sa présence aura comme unique but de développer les relations entre le Principat de Catalogne et la République de Geneve.


Barcelone, à 10 de septembre de 1459

[RP] Ambassade du Principat de catalunya J10zur
[RP] Ambassade du Principat de catalunya Governhk6



Notre intention est de pouvoir arriver à maintenir un traité de le paix sans les deux territoires, ainsi que établir une relation future commerciale.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 11 Sep - 11:00

Sembre entendit un équipage atteindre les locaux diplomatiques.

Un homme se tenait là expliquant qu'il venait de la lointaine Catalogne et était ambassadeur.

Hola Ambaixador,

Ginebra es complau a rebre a un enviat del principat de Catalunya. Benvingut. Jo sóc SembreEnDevant, Vice-Canceller i parlo catala ... une mica. Tinc curiositat per saber més sobre Catalunya i el seu govern. Ginebra és una república independent, que va ser alliberada de la dominació de l'Imperi i s'adhereix a la Confederació Helvètica. Ginebra també va ser alliberat de la dominació exclusiva de l'Església d'Aristòtil, que se va trencar com una Estaca podrida que no s'aplica només amics. Espero, senyor Trencacors, vostè té ... disposats a descobrir qui som. Si el nostre alcalde és cridat Avoyer i el canceller m'ho permetten, estic disposat a assegurar una representació de Ginebra amb el principat de Catalunya.

Per molts anys.

---
Bonjour Monsieur l'Ambassadeur,

Genève est heureuse d'accueillir un envoyé de la Principauté de Catalogne. Bienvenue à vous.
Je suis SembreEnDevant, vice chancelier et je parle Catalan ... un peu. Je suis curieux d'en apprendre davantage sur la Catalogne et son gouvernement.

Genève est une République indépendante qui s'est libérée de la domination de l'Empire. Elle adhère à la Confédération Helvètoque.

Genève s'est aussi libérée de la domination exclusive de l'Eglise aristotélicienne, qui a cassé comme un pieux pourri, ce qui ne nous vaut pas que des amis. Genève s'est aussi libérée de la domination exclusive de l'Eglise aristotélicienne, qui a cassé comme un pieux pourri, ce qui ne nous vaut pas que des amis.

Et ce, pour des longues années.

Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 11 Sep - 12:07

-Cavaller un plaer per a mi conéixe'l, m'afalaga conegui el meu idioma i el sapiga escriure, el meu nom és Trencacors de Vilaplana Duquesa de Híjar, Marquesa de Lleida, Comtesa de Besalú et Albarracín, Baronesa de Meure de Rubielos, i com bé mostra les meves credencials formo part de l'Ambaixada del Principat de Catalunya.
Per a mi serà tot un honor poguer-li explicar cada detall que vostè vulgui conéixer de la meva terra.

Molt agraïda per la seva gran rebuda a aquesta la seva llar, i impacient de poguer conéixer més sobre vosaltres. Si més li puc avançar el motiu de la nostra visita, de poguer establir un Tractat de Pau i un Tractat Comercial entre ambdós.

----------------

-Chevalier un plaisir pour moi le connaître, il me flatte il connaisse ma langue et il le sache écrire, mon nom est Trencacors de Vilaplana Duquesa de Híjar, Marquise de Lleida, Comtesa de Besalú t'Albarracín, Baronesa de Meure de Rubielos, et comme il montre bien mes lettres de créance je fais partie de l'Ambassade de la Principat de Catalunya.

Pour moi il sera tout un honneur de pouvoir lui expliquer chaque détail que vous voudrez connaître de ma terre.

Très remercié par sa grande réception à celle-ci son foyer, et impatient de pouvoir connaître plus d'enveloppe vous. Si le plus je peux lui avancer le motif de notre visite, de pouvoir établir un Traité de Paix et un Traité Commercial entre les deux.
Revenir en haut Aller en bas
Neo




chez moi : Tortosa
qualité particulière : Carnicero
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 11 Sep - 12:52

Une énorme surprise a été le fait qu'ils ont été reçus par un homme qui parle le catalan, c'était parfait!

-Monsieur, c'est un plaisir total à écouter la langue de nos terres, comme Trencacors a dit, si loin. Je tiens à me présenter, je suis d'Neo Rodena, Varvassor de Foixà et bien, vous savez déjà les intentions que nous avons ici dans votre pays qui, si je peux vous dire, est totalement incroyable et bien préparés.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeLun 12 Sep - 12:48

Mis à part que la pénombre des locaux diplomatiques ne lui avait pas permis de savoir que l’ambassadeur était une ambassadrice, ce qui s’entendit dès que Trencacors entreprise de se présenter, Sembre était fort heureux des propositions catalanes et des perspectives qu’elles ouvraient.

Llevat que els llocs foscos diplomàtica no havia ajudat a que l'ambaixador era una ambaixadora, el que significa que Trencacors començat a aparèixer, Sembre estava molt feliç descobrir les propostes català i les perspectives que van obrir.


Senyora ambaixadora, demano disculpes per la confusió de gènere i senyor Neo, benvingut a Ginebra. Tinc el plaer de veure a Catalunya com Ginebra no té en compte les relacions diplomàtiques com signar documents i que un en un calaix, sinó que vol relaciós vivas i fortas.

- Un tractat de pau, la no agressió mútua o aliança, és una bona cosa per a nosaltres. Ginebra ha estat sovint objecte d' agressiós militares. Posició tolerant a totes les religions li va valer l'hostilitat de Roma i de molts ducats francesos, en ocasions el Regne en el seu conjunt, però també algunes bones relacions amb els amics de la Llibertat. Es tambe aquesta ennemistat el que va fer per la reacció i l'orgull, Ginebra se va a convertir-se en la primera ciutat del món conegut. Ginebra no demana altra ducats, principats, amb el qual està relacionat a pensar com ella, però vol que l'elecció de la gent de Ginebra, la seva independència serà acceptada i reconeguda oficialment.

- També volem un tractat comercial. Ginebra és treballador i les necessitats de primera i alguns productes manufacturats. Assumim, però que va a confirmar que té les drassanes. Ginebra necessitats mercant i vaixell de guerra. Creiem que hi ha una zona del Roine-Mediterrània per al desenvolupament. Una zona amb pocs aliats a Itàlia o França, que podem construir junts.

Podem estar parlant d’habitacions reservades a Ginebra oa casa, a Barcelona, si vol donar cabuda. Tinc curiositat i interès de practicar l’idioma catala qu’es tan bonic i per aprendre més sobre Principat de Calatalunya. Se m'acut ràpidament si obre la meva ambaixada a Barcelona. Tenim molt treball, crec.

Per tant, en el preàmbul del tractat, li suggereixo aquestes poques frases :

Venim del Nord, venim del Sud
De terra endins, de mar enllà
I no creiem en les fronteres
Si darrera hi ha un company
Amb les seves mans esteses
A un nervindre alliberat
I caminem per poder ser
I volem ser per caminar*


Madame l’Ambassadrice, veuillez m’excuser de cette confusion de genre et messire Neo, bienvenu.

Je suis heureux de constater que la Catalogne tout comme Genève ne considère pas les relations diplomatiques comme des papiers que l’on signe et que l’on empile mais veut des relations vivantes et solides.

Un traité de paix, de non agression réciproque voire d’alliance, est une bonne chose pour nous. Genève a souvent subi des agressions militaires. Sa position tolérante à toutes les religions lui vaut des inimitiés mais aussi quelques bonnes relations. C’est aussi cette hostilité de Rome et de bien des Duchés Français, et parfois du Royaume en son entier, qui ont fait que par réaction et par fierté, Genève s’est dressée jusqu’à devenir la première ville du monde connu. Genève ne demande pas aux autres Duchés ou principautés avec lesquelles, elle est en relation de penser comme elle, mais veut que le choix de Genève, son indépendance soient acceptés et officiellement reconnus.

Un traité de commerce nous convient tout autant. Genève est industrieuse et a des besoins en matière premières et dans quelques produits manufacturés. Nous supposons, mais vous allez nous le confirmer, que vous avez des chantiers navals. Genève a des besoins en navire de commerce et navire de guerre. Nous pensons qu’il y a un espace Rhône-Méditerranée propice au développement. Un espace qu’avec quelques alliés en Italie ou en France, nous pourrions édifier ensemble.

Nous pouvons peut être en parler dans des locaux réservés, à Genève ou chez vous, à Barcelona, si vous voulez nous y accueillir. Je suis curieux et intéressé de pratiquer votre langue si belle et d’en apprendre davantage sur vous. Je puis venir vite, si vous m'ouvrez une ambassade à Barcelona. Nous avons de l'ouvrage, je crois.


Alors, en préambule au traité, je vous propose ces quelques phrases :

Nous venons du Nord, nous venons du Sud
de l'intérieur du pays, d'au-delà des mers
et nous ne croyons pas aux frontières si derrière
il y a un ami
la main tendue vers un avenir de liberté.
Et nous marchons pour exister
et nous voulons exister pour marcher.*



* Lluis Llach Venim del Nord, venim del sud
Revenir en haut Aller en bas
Arangil




chez moi : Principat de Catalunya
qualité particulière : Tarragona
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeLun 12 Sep - 23:38

Le duc de Hijar excuses à ce monsieur pour ses salutations et remerciements tardifs être reçu SembreEnDevant les recevoir en catalan.

C'est un honneur et un plaisir de vous rencontrer.

***************

El Duc d'Híjar es va disculpar amb el cavaller per la seva tardà salutació i va agrair ser rebut SembreEnDevant rebent en català.

És un honor i un plaer conèixer-lo.
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeMar 13 Sep - 0:08

Novament m’afalaguen les seves paraules, i com puc comprovar també coneix a un dels nostres grans autors de la música catalana, i aquestes seves paraules i aquest petit detall dirigides a una catalana han estat d’allò més bonica.

Pel que puc comprovar perfectament tenim les mateixes qualitats i sabem tots dos el que volem. El nostre Principat li ofereix un Tractat de Pau, de no agressió amb les nostres terres, i també li ofereix un Tractat Comercial. En el primer pot comptar-hi que tindrà aquestes estrofa tan bonica del nostre autor català.

Pel que fa al Tractat Comercial, li vull comunicar que aquests propers dies el nostre Port de Barcelona farà la inauguració del seu últim nivell, pel que li podrem oferir el que vostès necessitin, el vaixell que vulguin. Pel que fa als nostres productes també li oferirem com també nosaltres estem interessats en els seus, i en la seva matèria prima si aquesta està disponible.

Cavaller SembreEnDevant, crec que podrem arribar a uns molts bons acords entre la seva terra i el nostre Principat de Catalunya.

-------------

À nouveau elles me flattent leurs mots, et comme je peux aussi vérifier elle connaît un de nos grands auteurs de la musique catalane, et ces mots à elles et ce petit détail dirigées à une Catalane elles ont aimé très belle.

Pour ce que je peux vérifier parfaitement nous avons les mêmes qualités et nous savons tous les deux ce que nous voulons. Notre Principauté lui offre un Traité de Paix, de non agression avec nos terres, et lui offre aussi un Traité Commercial. Dans le premier il peut y compter qui strophe si belle de notre auteur catalan aura celles-ci.

En ce qui concerne le Traité Commercial, je lui veux communiquer que ces prochains jours notre Port de Barcelone fera l'inauguration de leur dernier niveau, pour ce que nous pourrons lui offrir ce dont vous aurez besoin, le bateau qu'ils voudront. En ce qui concerne nos produits nous lui offrirons aussi aussi bien que nous sommes intéressés dans les leurs, et dans leur matière mince si celle-ci est disponible.

Chevalier SembreEnDevant, je crois que nous pourrons arriver à quelques-uns très bons accords entre leur terre et notre Principauté de la Catalogne.

Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeMer 14 Sep - 23:23

Sembrendevant havia gaudit dels primers intercanvis, i va veure que la seva atenció es van incloure.

Sembrendevant avait apprécié les premiers échanges et vu que ses attentions avaient été comprises.



Ambaixadors estimats, Excelències,

Nosaltres, Els catalans com Ginebra, poble orgullós i no es doble als poders i regnes a qualsevol cost. Si estem d'acord sobre la naturalesa dels tractats i les seves metes ... i fins i tot en el preàmbul, s'ha de treballar ara per al major benefici mutu. Podeu obrir el Departament de la Cancelleria una habitació tranquil

Podeu obrir una habitació tranquil en el nostre departament de Cancelleria o, puc arribar al Castell Sant Martí. Com vulgui, nosaltres ho farem.


Chers ambassadeurs, excellences,

Nous sommes, Catalans comme Genevois, des peuples fiers et qui ne plient pas devant les pouvoirs et les royaumes quoi qu'il en coute.

Si nous sommes d'accord sur la nature des traités et leurs buts ... et même sur le préambule, il faut y travailler dès à présent pour le plus grand bénéfice mutuel.

On peut ouvrir au département de la chancellerie un salon discret ou bien, je peux venir au Chateau San Marti.

Comme vous le souhaiterez, nous ferons.

Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeJeu 15 Sep - 0:16

En escoltà les paraules del senyor Sembrendevant:

-Ens agradaria molt convidar-lo a que conegui el nostre Castell de Sant Martí, estic conveçuda que allà serà molt ben rebut i jo mateixa me'n cuidaré que així sigui, si us plau si vós em voleu acompanyar, serà un honor ser la seva guia que l'acompanyi.

---------------

Elle en écouta les mots de monsieur Sembrendevant :

-Il nous plairait beaucoup de l'inviter à ce qu'elle connaisse notre Château de Sant Martí, je suis conveçuda que là sera très bien reçu et dont moi même en prendrai soin moi-même qui ainsi soit, s'il vous plaît si vous me vous voulez accompagner, il sera un honneur d'être sa guide qui l'accompagnera.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeSam 17 Sep - 17:40

Sembreendevant finalment va tenir una mica de temps per arribar a l'ambaixada i reprendre les converses amb Catalunya

Sembre avait enfin un peu de temps pour venir à l'ambassade et poursuivre les discussions avec la Catalogne.

Excellences,

Je vous prie d'excuser mon silence un peu long dû à un supplément de travail.

Je vous propose de mener les discussions sur les principes ici car nous estimons que tous les genevois qui s'intéressent à la vie de la République peuvent avoir accès aux discussions.

Les parties les plus compliquées et les rédactions de détail peuvent se dérouler au CastellSan-Marti.

Est ce que vous êtes d'accord avec cette démarche ?


Excellències,

Em disculpo per la meva silenci una mica ménos de temps a causa del treball extra. Em proposo dur a terme debats sobre els principis aquí. Creiem que tots els interessats de Ginebra en la vida de la República pot tenir accés a les discussions. Les parts més complicades i editors de detall pot ser portat a terme en Castells-Martí. ¿Està d'acord amb aquest enfocament?

Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeSam 17 Sep - 22:15

Em sembla molt encertada la seva proposta cavaller Sembreendevant, podem començar per a on estimin més oportú: Tractat d'Ambaixadors, Tractat de Cooperació Judicial, o bé un Tractat Comercial, el que vos desitjeu serà un plaer per a mi poder demostrar a tots els que estigueu interessats.

-----------

Sa proposition chevalier Sembreendevant me semble très réussie, nous pouvons commencer pour où ils aestiment plus opportun : Traité d'Ambassadeurs, Traité de Coopération Judiciaire, ou un Traité Commercial, le que vous desitjeu il sera un plaisir pour moi pouvoir démontrer à tous les que vous soyez intéressés.
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 2 Oct - 12:52

Excel·lència li demano disculpes per el meu retard, qüestions al·lienes m'han fet possible no poguer atendre abans del que tenia previst, no obstant li vull presentar un primer Tractat d'Ambaixadors, prego també em disculpi per el meu mal francès:

Citation :
TRAITÉ QUANT AU STATUT DES AMBASSADEURS DE LA PRINCIPAT DE CATALUNYA ET (GENÈVE)


Titre I - De la Reconnaissance :

Art. I.I El Principat de Catalunya reconnaît à (Genève), ses institutions et son statut comme état indépendant et souverain.

Art. I.II (Genève) reconnaît à la Principat de Catalunya, ses institutions et son statut comme état indépendant et souverain.

Art. II.I L'Ambassade de (Genève) en Catalunya elle est considérée territoire souverain (Genève)

Art. II.II L'Ambassade de la Catalunya en (Genève) elle est considérée territoire souverain de la Principat de Catalunya.

Titre II - Composition des membres et de l'immunité diplomatique :


Art. III Et Le Corps Diplomatique du (Genève), composé pour le Duc, le Grand Camerlingue, le Chancelier et l'Ambassadeur, de l'immunité diplomatique a surtout le territoire appartenant à la Principat de Catalunya.

Art. III II Le corps diplomatique de la Principat de Catalunya, composé pour SM le Prince, la Cap d'Ambassades et l'Ambassadeur, a de l'immunité diplomatique surtout le territoire appartenant au (Genève)
Art. IV. Comme immunité diplomatique il comprendra à une reconnue et privilégiée situation juridique subjective et une garantie en considération de la position et la fonction institutionnelle, ainsi dans le but de garantir l'accomplissement efficace des fonctions des missions diplomatiques en qualité de représentants de chaque état.

Art. V. Et Les diplomates jouissent d'immunité dans la juridiction de l'état récepteur, pourtant l'État accréditant pourra renoncer à cette immunité, et à de tels effets si ceux-ci pouvaient être jugés par :

-Bandatge (Vandalisme)
-Assaut à la mairie ou au Château de la capitale.

Art. V. II Ainsi comme l'usage indu ou abus des privilèges et immunités diplomatiques, qui ne contribuent pas efficacement ni procurent le mener à bien les relations entre tous les deux états.

Art. V.III. Les représentants diplomatiques de tous les deux pays signataires seront jugés d'accord aux lois en vigueur aux provinces réceptrices, et dans lesquelles évidemment elles se sentent logées.
Art.VII. L'immunité de juridiction d'un diplomate dans l'État récepteur ne lui exempte pas de la juridiction de l'État accréditant.

Art. VIII. Et La Principauté de la Catalogne peut déclarer à un membre du Corps Diplomatique de (Genève), excluant le Duc et le Grand Camerlingue, "personne impaire agréable" (*), pourvu que fois que celui-ci se trouve en procès de quelque délit mentionné dans l'article II.IV de ce Traité, ou ait aussi offert son aide à n'importe lequel des états, et pour aller contre notre Principat, ce pour quoi il impliquerait la décadence de ce membre du statut de représentant diplomate dans la Principat auté de la Catalogne.
Art. VIII. II Le (Genève) peut déclarer à un membre du Corps Diplomatique de la Principat de Catalunya, en excluant le Prince et Cap d'Ambassades, "personne impaire grata"(*), pourvu que fois que celui-ci se trouve en procès de quelque délit par Haute Trahison, ou appelée à la rébellion, ou ait aussi offert son aide à n'importe lequel des états, et pour aller contre XXX, ce pour quoi il impliquerait la décadence de ce membre du statut de représentant diplomatique dans la Principat de Catalunya

Art. IX. En de telles situations et mentionnées en les points antérieurs, l'État accréditant retirera la "personne impaire agréable" (*), ou cela rendra terme à ses fonctions dans la mission que jusqu'ici il lui a porté, et par conséquent cela aura une semaine maximum pour abandonner l'état qu'il l'a logé.

Titre III - De la libre circulation du Corps Diplomatique :


Art. X.I La Principat de Catalunya autorise la libre circulation dans tout le territoire du Corps Diplomatique du (Genève).

ART.X.II (Genève) autorise la libre circulation dans tout le territoire du Corps de la Principat de Catalunya.

Art. XI Et en Cas de fermeture des frontières ou restrictions dans le trafic de voyageurs d'une des parties signataires, le Corps Diplomatique devra donner la confirmation de sa présence au Duc/Prince et au capitaine de la province qui sera logé qui devra aussi garantir la sécurité des diplomates étrangers.
Art. XI II Le Corps Diplomatique et avant de mener à bien quelque action il|elle devra recevoir une missive (**) de confirmation de la lecture lui accordant ou lui dirigeant au lieu approprié et indiqué.

Art. XII.I Et en Cas de Besoin imminent, le Prince de la Catalunya peut exiger la sortie du Corps Diplomatique (Genève) en Catalunya.

Le Corps Diplomatique, ils disposeront d'une semaine maximum pour abandonner le territoire de la Principaut de Catalunya.

Art. XII II en Cas de Besoin imminent, le Duc de (Genève) il peut exiger la sortie du Corps Diplomatique Catalan en (Genève). Le Corps Diplomatique, ils|elles disposeront d'une semaine maximum pour abandonner le territoire du (Genève)
Titre IV - De l'engagement :


Art. XIII. La Principaut de Catalunya s'engage à protéger et à aider au Corps Diplomatique du (Genève) surtout son territoire et en chaque situation et en n'importe quel cas, ainsi exposera pour sa part le motif de sa visite, bien expliquant le motif de la même, ou avec une sollicitude.

Art. XIV. (Genève) il s'engage à protéger et à aider au Corps Diplomatique de la Principat de Catalunya surtout son territoire et en chaque situation et en n'importe quel cas, ainsi exposera pour sa part le motif de sa visite, bien expliquant le motif de la même, ou avec une sollicitude.
Art. XV. La personne de la représentation diplomatique, reconnu en tant que tel pour exercer ses fonctions et par nomination du Grand Chamberlain/ Cap d'ambaixades ou du Duc/Président, et en l'accréditant au moment de sa|leur présentation, on considérera inviolable.

Art. XVI. N'importe quelle agression contre à lui/elle/eux/elles pour une armée régulière ou la perdue de la protection adéquate de la part de la province qui sera logée constituera une infraction grave à l'autre partie, et sera applicable d'accord à ce qu'est stipulé dans le Titre II de ce Traité.

Titre V - De l'entrée en vigueur et/ou dérogation :


Art. XVII. Le présent Traité quant au Statut des Ambassadeurs de la Principat de Catalunya et (Genève), il entrera en vigueur à partir de la signature pour les deux parties signataires.

Art. XIII. Si une des parties ici signataires il veuille opportun l'annulation du présent Traité, l'obligation de présenter par écrit aura un communiqué à il la divise récepteur, et détaillant les motifs pour lesquels il lui conduit à ceci. Il la divise récepteur aura un maximum de 'une semaine pour son annulation et après avoir lu ce communiqué.

Art. XIX. En cas d'une violation de tout celui qui a été mentionné pour n'importe quel des parties signataires et la partie affectée dénoncera et essaiera son inaccomplissement à ce Traité de Statuts des Ambassadeurs de la Principauté de la Catalogne et de la (Genève) cela se déclarera abrogé par les deux parties.

Titre VI - De la rédaction :


Art. XX. Le présent Traité est écrit en trois versions : Catalan, Espagnol, et Français, ayant celles-ci la même valeur et effet.


Signé dans l'Ambassade de la Principat de Catalunya, pour la Chancellerie de (Genève.. ... ... .... 1459


Dans le nom de la Principat de Catalunya :

(*) Personne non acceptable
(**) Message privé

Citation :
TRACTAT RESPECTE A L’ESTATUT DELS AMBAIXADORS DEL PRINCIPAT DE CATALUNYA I (GINEBRA)


Titulo I – Del Reconeixement:

Art. I.I El Principat de Catalunya reconeix a (Ginebra), les seves institucions i el seu estatus com a estat independent i sobirà.

Art. I.II (Ginebra) reconeix al Principat de Catalunya, les seves institucions i el seu estatus com a estat independent i sobirà.

Art. II.I L'Ambaixada de (Ginebra) a Catalunya és considerada territori sobirà (Ginebra)

Art. II.II L'Ambaixada de Catalunya en (Ginebra) és considerada territori sobirà del Principat de Catalunya.


Títol II – Composició dels membres i la immunitat diplomàtica:


Art.III.I El Cos diplomàtic del (Ginebra), compost pel Duc, el Gran Camarlenc, el Canceller i l'Ambaixador, té immunitat diplomàtica sobretot el territori pertanyent al Principat de Catalunya.

ART.III.II El cos diplomàtic del Principat de Catalunya, compost per SM el Príncep, el Cap d'Ambaixades i l'Ambaixador, té immunitat diplomàtica sobretot el territori pertanyent al (Ginebra)

ART.IV. Com a immunitat diplomàtica s'entendrà a una reconeguda i privilegiada situació jurídica subjectiva i una garantia en consideració a la posició i la funció institucional, així mateix amb la finalitat de garantir l'acompliment eficaç de les funcions de les missions diplomàtiques en qualitat de representants de cada estat.

Art.V.I Els diplomàtics gaudissin d'immunitat en la jurisdicció de l'estat receptor, no obstant l'Estat acreditant podrà renunciar a aquesta immunitat, i a tals efectes si aquests poguessin ser jutjats per:

-Bandatge (Vandalisme)
-Assalt a l'ajuntament o al Castell de la capital.

ART.V.II Així mateix com l'ús indegut o abús dels privilegis i immunitats diplomàtiques, que no contribueixin eficaçment ni facilitin el dur a terme les relacions entre tots dos estats.

ART.VI. Els representants diplomàtics de tots dos països signataris seran jutjats d'acord a les lleis vigents a les províncies receptores, i en les quals evidentment es trobin allotjades.

Art.VII. La immunitat de jurisdicció d'un diplomàtic en l'Estat receptor no li eximeix de la jurisdicció de l'Estat acreditant.

Art.VIII.I El Principat de Catalunya pot declarar a un membre del Cos Diplomàtic de (Ginebra), excloent al Duc i al Gran Camarlenc, "persona senar grata "(*), sempre que aquest es trobi en procés d'algun delicte esmentat en l'article II.IV d'aquest Tractat, o bé també hagi ofert la seva ajuda a qualsevol dels estats, i per anar en contra del nostre Principat, per la qual cosa implicaria la decadència d'aquest membre del status de representant diplomàtic en el Principat de Catalunya.

ART.VIII.II El (Ginebra) pot declarar a un membre del Cos Diplomàtic del Principat de Catalunya, excloent al Príncep i Cap d'Ambaixades, "persona senar grata"(*), sempre que aquest es trobi en procés d'algun delicte per Alta Traïció, o cridada a la rebel•lia, o bé també hagi ofert la seva ajuda a qualsevol dels estats, i per anar en contra de XXX, per la qual cosa implicaria la decadència d'aquest membre del status de representant diplomàtic en el Principat de Catalunya.

ART.IX En tals situacions i esmentades en els punts anteriors, l'Estat acreditant retirarà a la “persona senar grata” (*), o posarà terme a les seves funcions en la missió que fins a aquí li ha portat, i per tant tindrà una setmana màxim per abandonar l'estat que ho ha allotjat.


Títol III – De la lliure circulació del Cos Diplomàtic:



Art. X.I El Principat de Catalunya autoritza la lliure circulació en tot el territori del Cos Diplomàtic del (Ginebra).

ART.X.II (Ginebra) autoritza la lliure circulació en tot el territori del Cos del Principat de Catalunya.

ART.XI.I En cas de tancament de les fronteres o restriccions en el trànsit de viatgers d'una de les parts signatàries, el Cos Diplomàtic haurà de donar la confirmació de la seva presència al Duc/*Principe i al capità de la província que sigui allotjat que també haurà de garantir la seguretat dels diplomàtics estrangers.

ART.XI.II El Cos Diplomàtic i abans de dur a terme alguna acció haurà de rebre una missiva (**) de confirmació de la lectura atorgant-li o dirigint-li al lloc apropiat i indicat.

Art.XII.I En cas de necessitat imminent, el Príncep de Catalunya pot exigir la sortida del Cos Diplomàtic (Ginebra) a Catalunya.

El Cos Diplomàtic, disposaran d'una setmana màxim per abandonar el territori del Principat de Catalunya.

ART.XII.II En cas de necessitat imminent, el Duc de (Ginebra) pot exigir la sortida del Cos Diplomàtic Català en (Ginebra). El Cos Diplomàtic, disposaran d'una setmana màxim per abandonar el territori del (Ginebra)


Titulo IV – Del compromís:


Art.XIII. El Principat de Catalunya es compromet a protegir i a ajudar al Cos Diplomàtic del (Ginebra) sobretot el seu territori i en cada situació i en qualsevol cas, així mateix exposarà per la seva banda el motiu de la seva visita, ben explicant el motiu de la mateixa, o bé amb una sol•licitud.

Art.XIV. (Ginebra) es compromet a protegir i a ajudar al Cos Diplomàtic del Principat de Catalunya sobretot el seu territori i en cada situació i en qualsevol cas, així mateix exposarà per la seva banda el motiu de la seva visita, ben explicant el motiu de la mateixa, o bé amb una sol•licitud.

ART.XV. La persona de la representació diplomàtica, reconegut com a tal per exercir les seves funcions i per nomenament del Gran Chamberlain/ Cap d'ambaixades o del Duc/President, i acreditant-ho en el moment de la seva presentació, es considerarà inviolable.

Art.XVI. Qualsevol agressió en contra seva per un exèrcit regular o la perduda de la protecció adequada per part de la província que sigui allotjat constituirà una infracció greu a l'altra part, i serà aplicable d'acord al que està estipulat en el Titulo II d'aquest Tractat.

Títol V - De l'entrada en vigor i/o derogació:


Art.XVII. El present Tractat respecte a l'Estatut dels Ambaixadors del Principat de Catalunya i (Ginebra) , entrarà en vigor a partir de la signatura per ambdues parts signatàries.

Art.XIII. Si una de les parts aquí signatàries volgués oportú l'anul•lació del present Tractat, tindrà l'obligació de presentar per escrit un comunicat a la parteix receptora, i detallant els motius pels quals li condueix a això. La parteix receptora tindrà un màxim d'una setmana per a la seva anul•lació i després d'haver llegit aquest comunicat.

Art.XIX. En cas de violació de tot el que s’ha esmentat per a qualsevol de les parts signatàries i la part afectada denunciés i provés el seu incompliment a aquest Tractat d'Estatuts dels Ambaixadors del Principat de Catalunya i el (Ginebra) aquest es declararà derogat per ambdues parts.



Titulo VI – De la redacció:


ART.XX. El present Tractat està escrit en tres versions: català, castellà, i francès, tenint aquestes el mateix valor i efecte.


Signat en l'Ambaixada del Principat de Catalunya, per a la Cancelleria de (Ginebra.. ... ... .... 1459


En el nom del Principat de Catalunya:

(*) Persona no acceptable
(**) Missatge privat




Dernière édition par Trencacors le Dim 2 Oct - 19:39, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
iZaac
Bourgeois
iZaac


chez moi : Genève
qualité particulière : Babouches à grelot
inscription le : 28/04/2008

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 2 Oct - 17:02

Titre V, article XIX. J'adore la langue catalane.

C'est une lettre d'amour ? Je lis toutefois qu'on a pas le droit de se tripoter... Enfin, mon catalan est médiocre.

Se rend compte qu'il a probablement fait une gaffe...

Médiocre, médiocre, je ne parle pas pour vous, Monsieur Trencacors.

De pis en pis.

Madame.

Demoiselle.

Si votre plumage se rapporte à votre ramage, Excellence, vous...

[...]

Voulez vous venir expérimenter votre... Immunité diplomatique, dites-vous... personnellement à Genève le 21 octobre ?

Jâdis, on a eu une chose de cette sorte avec des italiennes, forts sympathiques au demeurant. Elles aimaient davantage les sceaux bien faits que les chevauchées improbables sur des canassons cagneux. Malheureusement. Typiquement féminin, d'ailleurs, comme complaisance. Elles ne sont point venues et nous n'avons guère eu donc le loisir de pratiquer les langues étrangères.

[...]

Allez, je vous tamponne ce que vous voulez en échange d'une galère barcelonaise de combat, avec ses bouches à feu, ses rameurs maures, son didji et son tambour de guerre et ses appartements de marquise des Anges. Pour le lac. Chez nous.

[...]

Monsieur Sembre... Vous leur expliquez ? Siouplait...
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 2 Oct - 19:40

Je demande des excuses par ma traduction mauvaise, ce n'est pas plus mon intention ne personne gêner par mes mots, si dans quelque chose je les ai gênés je propose disculpez-moi.
Revenir en haut Aller en bas
iZaac
Bourgeois
iZaac


chez moi : Genève
qualité particulière : Babouches à grelot
inscription le : 28/04/2008

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 2 Oct - 20:44

Pas d'excuse, ma dame. C'est parfait Smile
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 2 Oct - 20:56

Je ne sais pas à qui je m'adresse, mais comme un ambassadeur de la Principauté de Catalogne, vous souhaitez établir avec des traités différents, si possible.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeLun 3 Oct - 15:49

Bonjour, Excellences.

Hola, Excellències.

Izaac, el nostre Canceller, li demano que recordi que els catalans estaran a Ginebra per participar en el nostre torneig de novena. Crec que té molts jocs que oferir, però no sé fins a quin punt és necessari traduir aixo.

Vaig a presentar una modificació de la seva proposta de tractat sobre dos punts. La primera és que som una república i per tant no tenim prínceps i nobles, només els ciutadans, assessors i un magistrat "l'avoyer". La segona és que Ginebra vol que els diplomàtics obeeixen a una llei que es diu el "Dia dels humils." Divendres, artesans (nivell 2), acadèmics (nivells 3 i 4) no sels permet respondre a un anunci de treball. Això es reserva per als vagabunds i els camperols. Els artesans i nobles que anava a funcionar la retribució compensatòria poden ser multats si la mala voluntat es demostra. Ens agradaria un acord perquè no hi ha immunitat s'aplica en aquesta poden ser multats si la mala voluntat es demostra. Ens agradaria un acord perquè no hi ha immunitat s'aplica a això és sagrada per a nosaltres.

Què pensa vostè?


Izaac, notre chancelier me demande de bien vous rappeler que les catalans présents à Genève pourront participer à notre IXème tournoi. Je crois qu'il a bien des jeux à vous proposer mais je ne sais jusqu'où il est besoin de traduire. Je crois qu'il a bien des jeux à vous proposer mais je ne sais jusqu'où il est besoin de traduire.

Je vais vous soumettre une modification de votre proposition de traité sur deux points. Le premier c'est que nous sommes une République et donc nous n'avons pas de Ducs et de nobles, seulement des citoyens, des conseillers et un avoyer. Le second est que Genève tient à ce que les diplomates respectent impérativement une loi dite de la "journée des humbles". Le vendredi, les artisans (niveau 2), les érudits (niveaux 3 et 4), n'ont pas le droit de répondre à une annonce d'emploi. Cela est réservé aux vagabonds et paysans. Les artisans et nobles qui travailleraient paient une compensation qui peut être une amende si la mauvaise volonté est démontrée. Nous souhaiterions une accord pour qu'il n'y ait pas d'immunité valable sur ce point qui est sacré à nos yeux.

Qu'en pensez vous ?
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeLun 3 Oct - 21:48

Primer de tot li prego disculpes per la meva ignorància sobre la seva terra, em sento avergonyida davant de Vos i crec que abans hauria d'haver llegit la seva història, com costums, tradicions, pel que em sembla perfecte la seva modificació a la seva proposta.

Pel que fa a aquest Torneig IXème torneig serà un gran plaer per a nosaltres l'assistir, estic convençuda que podrem enllaçar més les nostres terres i donant-nos l'oportunitat de conèixen's molt millor, de debò que li estic no només jo d'agraïda per aquesta invitació, sinó parlo en nom de tots els ciutadans catalans, i del nostre Govern.

-----------

Avant que rien je lui prie d'excuses par mon ignorance sur sa terre, me sens faite honte devant Vous et crois que d'avance il aurait à avoir lu son histoire, comme des coutumes, des traditions, par que sa modification me semble parfaite à sa proposition.

En ce qui concerne ce Tournoi IXème un tournoi sera un grand plaisir pour nous le fait d'assister, je suis convaincu que nous pourrons lier plus de nos terres et en nous donnant l'opportunité de nous connaître beaucoup mieux, vrai que j'il suis non seul de remerciée par cette invitation, mais je parle au nom de tous les citoyens catalans, et de notre Gouvernement.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeJeu 13 Oct - 23:46

Senyora Ambaixadora Trencacors,

Es troba una versió francesa, que reflecteix amb més precisió, el text català. No crida a aquesta etapa, un canvi significatiu. Això es destaca en tinta de color taronja. En cas contrari, la tinta de color verd destaca els canvis en la forma que he fet i el groc és la transició o el terme que jo no entenia. La versió en francès es, si està de acord amb vostè, com a base per al debat pel Consell de Ginebra.


Ambassadrice Trencacors,

Vous trouverez une version française qui traduit plus précisément, le texte catalan. IL n'appelle pas, à ce stade, de modification importante. Celle ci est soulignée à l'encre orange. Pour le reste, l'encre verte souligne les changements de forme que j'ai fait et en jaune, c'est le passage ou le terme que je n'ai pas compris.

Cette version française, si elle convient chez vous, servira de base à la discussion du Conseil de Genève.




Citation :
TRAITÉ QUANT AU STATUT DES AMBASSADEURS DE LA PRINCIPAT DE CATALUNYA ET (GENÈVE)


Titre I - De la Reconnaissance :

Art. I.I El Principat de Catalunya reconnaît la République de Genève, comme Etat indépendant et souverain, notamment libre du choix de ses institutions et de son statut.

Art. I.II La République de Genève reconnaît à la Principat de Catalunya, comme état indépendant et souverain, notamment libre du choix de ses institutions et de son statut.

Art. II.I L'Ambassade de Genève en Catalunya elle est considérée territoire souverain de la République de Genève

Art. II.II L'Ambassade de la Catalunya à Genève est considérée territoire souverain de la Principat de Catalunya.

Titre II - Composition des membres et de l'immunité diplomatique :


Art. III Et Le Corps Diplomatique de la République de Genève est composé de l’Avoyer, du Chancelier ou Vice-chancelier et de l'Ambassadeur, ou de conseillers en mission délégué par le Consistoire des Bourgeois de Genève ou l’Avoyer de la République sous réserve d’une communication préalable à la Principat de Catalunya. Le Corps Diplomatique bénéficie de l'immunité diplomatique a surtout le territoire appartenant à la Principat de Catalunya.

Art. III II Le corps diplomatique de la Principat de Catalunya, composé pour SM le Prince, la Cap d'Ambassades et l'Ambassadeur, a de l'immunité diplomatique surtout le territoire appartenant à la République Souveraine de Genève.

Art. IV. L’immunité diplomatique consiste en une situation juridique subjective reconnue et privilégiée et une garantie des actes relevant de la position et de la fonction institutionnelle, et cela dans le but de garantir l'accomplissement efficace des fonctions des missions diplomatiques en qualité de représentants de chaque Etat.

Art. V. Et Les diplomates jouissent d'immunité dans la juridiction de l'état récepteur, pourtant l'État accréditant renonce à la protection conférée par l’immunité diplomatique. Les diplomates peuvent être jugés pour :

-Bandatge (Vandalisme) Est-ce, ce qui à Genève et en pays francophone, s’appelle brigandage ?
-Assaut à la mairie ou au Château de la capitale.
- Non respect, à Genève, de la journée des humbles. Le Vendredi est interdit aux notables, de niveau 2 et plus, d’occuper un emploi rémunéré, à l’exception des fonctions liées à l’Etat et aux activités municipales nécessitant des compétences spécifiques.

Art. V. II Il en va de même de l'usage indu ou de l’abus des privilèges et immunités diplomatiques, qui ne contribuent pas efficacement ni ne concourent à améliorer les relations entre tous les deux Etats.

Art. V.III. Les représentants diplomatiques de tous les deux pays signataires seront jugés conformément aux lois en vigueur dans la province d’accueil et dans lesquelles évidemment elles résident où ont agi.

Art.VII. L'immunité de juridiction d'un diplomate dans l'État récepteur ne lui exempte pas de la juridiction de l'État accréditant.

Art. VIII. Et La Principauté de la Catalogne peut déclarer un membre du Corps Diplomatique de (Genève), excluant l’Avoyer, le Chancelier et le Vice-Chancelier, "persona non grata" (*), s’il se trouve mis en procès pour quelque délit mentionné dans l'article V de ce Traité, ou qu’il ait aidé quelque Etat que ce soit pour aller contre les intérêt de la Principauté. Etre déclaré « persona non grata » entraine la déchéance du statut de représentant diplomate dans la Principauté de Catalogne.

Art. VIII. II Le (Genève) peut déclarer un membre du Corps Diplomatique de la Principat de Catalunya, en excluant le Prince et Cap d'Ambassades, "persona non grata" (*), s’il se trouve en procès pour quelque délit mentionné dans l'article V de ce Traité, ou qu’il ait aidé quelque Etat que ce soit pour aller contre les intérêt de la République de Genève. Etre déclaré « persona non grata » entraine la déchéance du statut de représentant diplomate dans la Principauté de Catalogne.

Art. IX. En de telles situations et mentionnées en les points antérieurs, l'État accréditant retirera la « persona non grata » (*), ou cela mettra un terme à ses fonctions dans la mission qui lui a été confiée et par conséquent cela aura une semaine maximum pour abandonner l'état qu'il l'a logé.

Titre III - De la libre circulation du Corps Diplomatique :


Art. X.I La Principat de Catalunya autorise la libre circulation dans tout le territoire du Corps Diplomatique de la République de Genève.

ART.X.II La République de Genève. autorise la libre circulation dans tout le territoire du Corps Diplomatique de la Principat de Catalunya.

Art. XI Et en Cas de fermeture des frontières ou restrictions dans le trafic de voyageurs d'une des parties signataires, le Corps Diplomatique devra informer de sa présence et de sa localisation l’Avoyer/Prince et le capitaine de l'Etat où il est en poste qui devra aussi garantir la sécurité des diplomates étrangers.

Art. XI II Le membre du Corps Diplomatique et avant d’accomplir quelque action, devra recevoir une missive (**) de confirmation de la lecture lui donnant son accord et le dirigeant vers un lieu approprié.

Art. XII.I Et en Cas de Besoin grave et imminent, le Prince de la Catalunya peut exiger la sortie du Corps Diplomatique de la République de Genève hors du territoire de Catalunya.

Les membres du Corps Diplomatique disposeront d'une semaine maximum pour abandonner le territoire de la Principaut de Catalunya.

Art. XII II en Cas de besoin, grave et imminent, l’Avoyer de la République de Genève peut exiger la sortie du Corps Diplomatique Catalan auprès de la République de Genève. Le Corps Diplomatique, ils|elles disposeront d'une semaine maximum pour abandonner le territoire de Genève.

Titre IV – De l’exercice des missions diplomatiques


Art. XIII. La Principaut de Catalunya s'engage à protéger et à aider le Corps Diplomatique de la République de Genève sur le territoire catalan pour toute situation et en n'importe quel cas. Le membre du Corps Diplomatique Genevois exposera pour sa part, de manière détaillée, le motif de sa visite. (qu’est ce qu’une « sollicitud » ?)

Art. XIV. (Genève) il s'engage à protéger et à aider le Corps Diplomatique de la Principat de Catalunya sur le territoire genevois pour toute situation et en n'importe quel cas. Le membre du Corps Diplomatique de la Principauté de Catalunya exposera pour sa part, de manière détaillée, le motif de sa visite. (qu’est ce qu’une « sollicitud » ?)

Art. XV. Un membre de la représentation diplomatique est reconnu en tant que tel pour exercer ses fonctions après sa nomination par le Chancelier/Cap d'ambaixades ou par l’Avoyer/Prince, et son accréditation au moment de sa présentation. on considérera inviolable.

Art. XVI. Toute agression contre le personnel diplomatique tel qu’il est défini par l’article II du présent traité par une armée régulière ou le défaut de protection adéquate de la part de l’Etat accueillant l’ambassade, constituera une infraction grave envers l’autre partie.

Titre V - De l'entrée en vigueur et/ou dérogation :


Art. XVII. Le présent Traité relatif au Statut des Ambassadeurs de la Principat de Catalunya et de la République de Genève entrera en vigueur à partir de la signature par les deux parties signataires.

Art. XIII. Si une des parties ici signataire juge opportune l'annulation du présent Traité, il est tenu de présenter par écrit à l’autre partie un mémoire détaillant les motifs pour lesquels il souhaite annuler le traité. Après réception de ce mémoire, l’autre partie disposera d’une semaine pour procéder à l’annulation du traité.

Art. XIX. En cas de violation du traité par l’une des des parties signataires et la partie affectée peut dénoncer ce Traité de Statuts des Ambassadeurs de la Principauté de la Catalogne et de la République de Genève. Il sera par-là abrogé par les deux parties.

Titre VI - De la rédaction :


Art. XX. Le présent Traité est écrit en trois versions : Catalan, Espagnol, et Français, ayant celles-ci la même valeur et les mêmes effets.


Signé dans l'Ambassade de la Principat de Catalunya, pour la Chancellerie de (Genève.. ... ... .... 1459


Dans le nom de la Principat de Catalunya :

(*) Personne non acceptable
(**) Message privé
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeSam 15 Oct - 22:40

Excel · lència,

Sobre el text català, sobre el text català, he afegit un punt important que és el dia dels humils. Divendres a Ginebra, el més baix ocupar els millors llocs de treball i als més rics, ricorden que eren humils. La resta, com jo ho entenc, és clar. El projecte de tractat pot estar subjecta a discussió i votació del Consell de Ginebra.


Excellence,

Sur le texte catalan, j'ai donc rajouté la modification sur un point important, pour Genève qui est la journée des humbles, le vendredi. Elle permet aux plus faibles d'avoir ce jour là des revenus et aux plus riches de se rappeler qu'ils ont été humbles.

Le reste, si j'ai bien compris, est clair. Le projet de traité peut être soumis à la discussion et au vote du Conseil de Genève.




Citation :
TRACTAT RESPECTE A L’ESTATUT DELS AMBAIXADORS DEL PRINCIPAT DE CATALUNYA I (GINEBRA)


Titulo I – Del Reconeixement:

Art. I.I El Principat de Catalunya reconeix a (Ginebra), les seves institucions i el seu estatus com a estat independent i sobirà.

Art. I.II (Ginebra) reconeix al Principat de Catalunya, les seves institucions i el seu estatus com a estat independent i sobirà.

Art. II.I L'Ambaixada de (Ginebra) a Catalunya és considerada territori sobirà (Ginebra)

Art. II.II L'Ambaixada de Catalunya en (Ginebra) és considerada territori sobirà del Principat de Catalunya.


Títol II – Composició dels membres i la immunitat diplomàtica:


Art.III.I El Cos diplomàtic del (Ginebra), compost pel Duc, el Gran Camarlenc, el Canceller i l'Ambaixador, té immunitat diplomàtica sobretot el territori pertanyent al Principat de Catalunya.

ART.III.II El cos diplomàtic del Principat de Catalunya, compost per SM el Príncep, el Cap d'Ambaixades i l'Ambaixador, té immunitat diplomàtica sobretot el territori pertanyent al (Ginebra)

ART.IV. Com a immunitat diplomàtica s'entendrà a una reconeguda i privilegiada situació jurídica subjectiva i una garantia en consideració a la posició i la funció institucional, així mateix amb la finalitat de garantir l'acompliment eficaç de les funcions de les missions diplomàtiques en qualitat de representants de cada estat.

Art.V.I Els diplomàtics gaudissin d'immunitat en la jurisdicció de l'estat receptor, no obstant l'Estat acreditant podrà renunciar a aquesta immunitat, i a tals efectes si aquests poguessin ser jutjats per:

-Bandatge (Vandalisme)
-Assalt a l'ajuntament o al Castell de la capital.
- A Ginebra, el delicte pel dia dels humils. El divendres és prohibit notable nivell 2 i superiors, fer la feina remunerada, amb l'excepció de les funcions relatives a les operacions estatals i municipals que requereixen habilitats específiques.

ART.V.II Així mateix com l'ús indegut o abús dels privilegis i immunitats diplomàtiques, que no contribueixin eficaçment ni facilitin el dur a terme les relacions entre tots dos estats.

ART.VI. Els representants diplomàtics de tots dos països signataris seran jutjats d'acord a les lleis vigents a les províncies receptores, i en les quals evidentment es trobin allotjades.

Art.VII. La immunitat de jurisdicció d'un diplomàtic en l'Estat receptor no li eximeix de la jurisdicció de l'Estat acreditant.

Art.VIII.I El Principat de Catalunya pot declarar a un membre del Cos Diplomàtic de (Ginebra), excloent al Duc i al Gran Camarlenc, "persona senar grata "(*), sempre que aquest es trobi en procés d'algun delicte esmentat en l'article II.IV d'aquest Tractat, o bé també hagi ofert la seva ajuda a qualsevol dels estats, i per anar en contra del nostre Principat, per la qual cosa implicaria la decadència d'aquest membre del status de representant diplomàtic en el Principat de Catalunya.

ART.VIII.II El (Ginebra) pot declarar a un membre del Cos Diplomàtic del Principat de Catalunya, excloent al Príncep i Cap d'Ambaixades, "persona senar grata"(*), sempre que aquest es trobi en procés d'algun delicte per Alta Traïció, o cridada a la rebel•lia, o bé també hagi ofert la seva ajuda a qualsevol dels estats, i per anar en contra de XXX, per la qual cosa implicaria la decadència d'aquest membre del status de representant diplomàtic en el Principat de Catalunya.

ART.IX En tals situacions i esmentades en els punts anteriors, l'Estat acreditant retirarà a la “persona senar grata” (*), o posarà terme a les seves funcions en la missió que fins a aquí li ha portat, i per tant tindrà una setmana màxim per abandonar l'estat que ho ha allotjat.


Títol III – De la lliure circulació del Cos Diplomàtic:



Art. X.I El Principat de Catalunya autoritza la lliure circulació en tot el territori del Cos Diplomàtic del (Ginebra).

ART.X.II (Ginebra) autoritza la lliure circulació en tot el territori del Cos del Principat de Catalunya.

ART.XI.I En cas de tancament de les fronteres o restriccions en el trànsit de viatgers d'una de les parts signatàries, el Cos Diplomàtic haurà de donar la confirmació de la seva presència al Duc/*Principe i al capità de la província que sigui allotjat que també haurà de garantir la seguretat dels diplomàtics estrangers.

ART.XI.II El Cos Diplomàtic i abans de dur a terme alguna acció haurà de rebre una missiva (**) de confirmació de la lectura atorgant-li o dirigint-li al lloc apropiat i indicat.

Art.XII.I En cas de necessitat imminent, el Príncep de Catalunya pot exigir la sortida del Cos Diplomàtic (Ginebra) a Catalunya.

El Cos Diplomàtic, disposaran d'una setmana màxim per abandonar el territori del Principat de Catalunya.

ART.XII.II En cas de necessitat imminent, el Duc de (Ginebra) pot exigir la sortida del Cos Diplomàtic Català en (Ginebra). El Cos Diplomàtic, disposaran d'una setmana màxim per abandonar el territori del (Ginebra)


Titulo IV – Del compromís:


Art.XIII. El Principat de Catalunya es compromet a protegir i a ajudar al Cos Diplomàtic del (Ginebra) sobretot el seu territori i en cada situació i en qualsevol cas, així mateix exposarà per la seva banda el motiu de la seva visita, ben explicant el motiu de la mateixa, o bé amb una sol•licitud.

Art.XIV. (Ginebra) es compromet a protegir i a ajudar al Cos Diplomàtic del Principat de Catalunya sobretot el seu territori i en cada situació i en qualsevol cas, així mateix exposarà per la seva banda el motiu de la seva visita, ben explicant el motiu de la mateixa, o bé amb una sol•licitud.

ART.XV. La persona de la representació diplomàtica, reconegut com a tal per exercir les seves funcions i per nomenament del Gran Chamberlain/ Cap d'ambaixades o del Duc/President, i acreditant-ho en el moment de la seva presentació, es considerarà inviolable.

Art.XVI. Qualsevol agressió en contra seva per un exèrcit regular o la perduda de la protecció adequada per part de la província que sigui allotjat constituirà una infracció greu a l'altra part, i serà aplicable d'acord al que està estipulat en el Titulo II d'aquest Tractat.

Títol V - De l'entrada en vigor i/o derogació:


Art.XVII. El present Tractat respecte a l'Estatut dels Ambaixadors del Principat de Catalunya i (Ginebra) , entrarà en vigor a partir de la signatura per ambdues parts signatàries.

Art.XIII. Si una de les parts aquí signatàries volgués oportú l'anul•lació del present Tractat, tindrà l'obligació de presentar per escrit un comunicat a la parteix receptora, i detallant els motius pels quals li condueix a això. La parteix receptora tindrà un màxim d'una setmana per a la seva anul•lació i després d'haver llegit aquest comunicat.

Art.XIX. En cas de violació de tot el que s’ha esmentat per a qualsevol de les parts signatàries i la part afectada denunciés i provés el seu incompliment a aquest Tractat d'Estatuts dels Ambaixadors del Principat de Catalunya i el (Ginebra) aquest es declararà derogat per ambdues parts.



Titulo VI – De la redacció:


ART.XX. El present Tractat està escrit en tres versions: català, castellà, i francès, tenint aquestes el mateix valor i efecte.


Signat en l'Ambaixada del Principat de Catalunya, per a la Cancelleria de (Ginebra.. ... ... .... 1459


En el nom del Principat de Catalunya:

(*) Persona no acceptable
(**) Missatge privat
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeDim 16 Oct - 10:57

Excel·lència, molt agraïda per a afegir aquests punts que per a vosaltres són molt importants, com haurà comprovat jo desconec molt de la seva terra i dels seus ciutadans, però si li haig de dir que sou unes persones molt encantadores i molt preocupades per els vostres ciutadans.

A afegir que hi estic totalment d'acord amb les vostres modificacions i que espero la resposta del vostre Consell per passar-ho a la signatura del nostre Govern.
Revenir en haut Aller en bas
Trencacors
flâneur
Trencacors


chez moi : Principat de Catalunya - Barcelona
qualité particulière : Ambaixadora de Catalunya
inscription le : 11/09/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeVen 25 Nov - 21:50

Excel·lències és un gran honor per a mi feu-vos arribar una invitació personalment des del Principat, esperem de tot cor la vostra presència en la nostra ciutat de Barcelona i pogueu gaudir amb tot nosaltres d'aquest event:

Citation :
[RP] Ambassade du Principat de catalunya B6r59z [RP] Ambassade du Principat de catalunya B8qz6

A tot aquell que veiés, llegís i entengués,

Nos, Trencacors de Gormaz i Vilaplana, Duquesa de Híjar, Marquesa de Lleida, Comtesa de Besalú, Comtesa d'Albarrasí i Baronesa de Mora de Rubielos, en qualitat d'Ambaixadora Reial del Principat de Catalunya comuniquem al poble Gèneve:

El Principat de Catalunya i les seves autoritats, preocupades per el desenvolupament econòmic de la nació, les relacions internacionals i el benestar social preveu la realització d'una Fira de Productes de Luxe a la ciutat de Barcelona en la data del dia 17 de desembre donant per conclosa el dia 22 de desembre de 1459.

Tots i cadascuna de les nacions i països, així com cadascun dels seus ciutadans, estan convidats a la ciutat comtal per a participar en l'esdeveniment que tindrà, com a única fi i objectiu, la concentració de persones de diferents races i cultures amb les seves diferents tradicions i productes que seran venuts al mercat mitjançant subhasta.

Amb aquest objectiu presentem aquesta proposta iniciada des d’Ambaixades Catalanes, sent recolzada per el Govern del Principat i el seu equip econòmic, coordinant-se per assolir un gran èxit d’aquest objectiu, desitjant que tots els ciutadans dels regnes coneguts es facin ressò d'aquesta invitació, esperem a tots aquells que desitgin optar per aquesta gran oportunitat per a la compra de productes exòtics, com per a la venda dels mateixos, amb grans esperances.

Preguem que tothom que hi estigui interessat s’adreci personalment als Ambaixadors de Catalunya (*) per tal de preveure els seus articles i que aquests entrin en la subhasta si és així el seu desig.


[RP] Ambassade du Principat de catalunya 27y6d4x

[RP] Ambassade du Principat de catalunya J10zur

Signat i segellat as Castell de Sant Martí, a Vintè Quart Dia de l'Onzè mes de Mil Quatre-cents Cinquanta-nou.
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeVen 25 Nov - 23:28

Sembre prit l'invitation et sourit à l'ambassadrice.

Moltes gracis excel.lencia.

Sembre s'adressa à ses combourgeois.


Dame Trencacors nous invite à la grande foire aux produits de luxe organisée à Barcelona du 17 décembre au 22 décembre prochain.

Peut être peut on organiser une caravane de produits genevois ou helvètes ? Qu'en pensent nos responsables du commerce ?
Revenir en haut Aller en bas
John Edward
loquace
John Edward


chez moi : Genêve
qualité particulière : Milicien
inscription le : 26/08/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeSam 26 Nov - 5:04

Je pense qu'on devrait miser sur l'Export à fond de sel!!! Fromage et huile d'olive,

Sembre par contre, faut être certain que le déplacement en vaux la chandelle! Donc va falloir conclure des ententes d'ore et déjà avant qu'un de nos navires prennent la direction de la Catalogne... Aussi, le Rhône va avoir de la houle un petit peu c'est temps-ci et la météo annonce une pluie de boulets... Donc on ne rigole pas avec les pépettes ni avec les échardes!
Revenir en haut Aller en bas
SembreEnDevant
loquace
SembreEnDevant


chez moi : Entre Genève et les flots bleus
qualité particulière : Passant
inscription le : 06/01/2011

[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitimeSam 26 Nov - 15:04

Je ne connais rien au commerce. Qui peut m'aider à définir les termes d'un accord en indiquant quels produits amener, en quelles quantités et à quels prix ?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





[RP] Ambassade du Principat de catalunya Empty
MessageSujet: Re: [RP] Ambassade du Principat de catalunya   [RP] Ambassade du Principat de catalunya Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
[RP] Ambassade du Principat de catalunya
Revenir en haut 
Page 1 sur 3Aller à la page : 1, 2, 3  Suivant
 Sujets similaires
-
» [RP] Ambassade de Bretagne
» [RP] Annonces & Ambassades du Saint Empire Romain Germanique
» [RP] Ambassade de Lorraine
» Ambassade du Rouergue
» [RP] ambassade de Champagne

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: Portes de l'Hotel de ville de la cité [écriture & lecture pour tous] :: Accueil de l'avoyerie-
Sauter vers: